InterSport

Första dagen avklarad på Intersport i Sandviken, var inte alls så farligt som jag trodde de skulle vara! Hur trevlig personal som helst och jag kände mig på någotvis uppskattad =) De var skönt! Sen att butiken är typ megastökig och så gör inte så mkt nu, de kan jag fixa. Imorrn är en ny dag med nya utmaningar, hoppas de går lika bra som idag för enligt Joseph var jag GRYM!

I lördags då, mjo då var de invigning av Lobby, en annan var seg som satan under dagen men när klockan tickar på mot kvällen så hinner man ändå inte med de man skulle göra.. Aja! Fick stå i tegelbruket i 45min o vänta på bussen, de var kallt .. BRRR! men sen kom den och inom en halvtimme var jag hemma hos Mikaela där förfesten skulle äga rum. Vi började väldigt lungt, men sen kom shotsen fram o då är de Tack o Hej för Emelie! haha ..
40 min kötid för att komma in på Lobby, alltså SJUUUKT mkt folk! Men de var helt ok, ganska kul ändå .. Haha.
Eftersom de var så mkt folk fanns inte orken att springa runt o leta efter kändisar, så jag stod i mitt lilla hörn o dansade med Anna o Stisse, men jag klagar inte för de.. För så mkt som jag skrattade då var de längesedan jag gjorde.
När det skulle stänga skulle vi käka på viking, men kön dit var ända ut på gatan så vi sprang till sibylla ist =) Där var de halväcklig kebabrulle som jag inte käkade upp utan slängde idag :P

Gårdagen var fan inte rolig, var sängliggandes exakt hela dagen o mamma var tokig på mig :P Men jag tycker att om man bara blir såhär dålig ibland så gör det ingeting, är juh inte så att jag ligger helt däckad jämt dagen efter precis! Men ah, den var jäkligt jobbig o inga krafter hade man .. Låg helt stilla för att slippa springa på toaletten, hualigen! inga fler sådanna dagar TACK!

Tränade innebandy idag, egentligen så skulle jag inte hinna eftersom jag missade 2 bussar från sandviken, men mamma skjussade upp mig och då visade det sig att de skulle vara match mot jun-killarna! jo man tackar! herreguuuuud, men övning ger färdighet och jag ska bli lika bra som jag var innan värmland och forshaga! jag ska återfå min form o då behövs de träning .. Kunde inte ens springa med bollen idag, tillomed folk frågar hur längesedan de var jag höll i en klubba :S ILLA! vi förlorade iaf med 2-15 men då ska tilläggas att vi inte hade en målvakt, de var vår tränare som fick hoppa in.. Men jag tar på mig kanske minst 7mål,  o jag gör de ärligt!

Nej, men nya tag imorrn och spec på torsdag då nästa träning är! Hej o hå..

LOVE!

Kommentarer
Postat av: camilla

VAd duktig du är som ligger i!! puss

2008-03-04 @ 19:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback