Lördag!

Mm, idag är det lördagen den 1mars! Shiet vad tiden går, om tre månader har jag tagit studenten och är på
G hem, tre ynka månader!!! ahhhhhhh .... det är juh sjuukt vad tiden går snabbt! men nu ska vi ta vara på tiden i forshaga de sista 8veckorna när vi kommer tillbaka. lite skola också såklart!

Evelina har precis färgat håret på mig nu, tog juh sin lilla tid då hon aldrig färgat hår tidigare, men ngngång ska vara den första och jag ledde henne fram :) jaaps snällt serru!

Idag har man juh iaf inte gjort nå vettigt alls, fixat lite från bolaget annars bara suttit vid datorn .. Hittade ett spel med teori inför körkortet som jag lirade lite, det gick faktiskt bra.. allt är juh så logiskt o de är kul :)

På måndag börjar praktiken, halv 10 vankas morgonmöte o pappa måste skjussa mig annars kommer jag att komma försent första dagen, det är inte bra! Jag ska fan ÄGA intersport!

brrr, jag fryser här hemma ....

Ikväll blire melodimiddag med familjen och mormor,morfar, linda o matte =) sen ska jag till viken o festa gärnet .. jihoo! Men man har inte så höga förväntningar på Sandviken och dess uteliv, senaste ggr har varit skittråkigt men i onsdags var de juh lite kul iaf, man lär väl tacka syss för det!

Ja, men de vore juh kul o spendera en helg med tjejerna faktiskt, saknar mina små grodor =) Vi får köra ett Simpor o grodor tema senare.. haha! Vi är bäst på fest! Saknar er en massa, ni är en stor del av mitt hjärta!
Pusspuss <3

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fest ska de bli en del när ni kommer tillbaka till Värmland!
Kul att du har börjat kolla lite på körkortet =) Bra jobbar honey!

Postat av: camilla

Fest blir det den sista tiden! :)
saknar DiG!! :X

2008-03-04 @ 19:17:08
Postat av: camilla

Fest blir det den sista tiden! :)
saknar DiG!! :X

2008-03-04 @ 19:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback