Påsken

Har varit jättebra, fest,bakfylla, o massa mat :) Precis som det ska vara under påsken!

I lördags styrdes kosan in mot Sandviken och syss, hade världens förväntingar på kvällen och jag tror att det levde upp till allt förutom vissa småsaker, men inget jag deppar över! Ohnej, man får se till de som var ist.
Började med att Jag, Erica o SÄndra satt o drack lite hemma i lghtn sen ramla Susanne in och efter det kom de massa med tjejer, vi spelade lite spel, pratade och drack :) mkt trevligt ! Sen kom Erica i bra form o började bjuda in massa annat folk, grannar osv.. Haha! Ruskigt kul! hela lägenheten var fylld. När vi sen skulle ner på Lobby hade vi missat hela Pumpbolaget, men kön in var enorm! Fick köa hur länge som helst, men Sändra o jag Vippade juh så vi fick gå före :P haha .. Asmkt folk och träffade en hel del oliak själar. Blev en del missförstånd men det reddes upp snabbt. Pizza med Susanne på Viking o fick vänta typ över 1timme, men de var det värt ;P
Drog upp till Erica o slagga där! :) Tappade bort allt som sedan hittades i min ficka! varför är jag så klantig jämt? haha ..

Igår var det middag med pappas släkt i Lumsheden, mådde väl inte prima, men inte heller jättedåligt! Var trött som tusan men fick i mig lite mat, o guuud så gott det var :) Snackade massa skit o sedan begav vi oss hem för att se på OTH :) Gick o la mig vid 22 o vaknade imorse kl 11.30 =) Damn nice sovmorgon! men är lika trött för det nu .

Har varit inne i Gävle hela dagen, köpt mig ett par nya svarta jeans.. behövdes eftersom alla mina har gått sönder =/ Sen blev de även en assnygg vårjacka, en lite finare som man kan ha när man ska ut osv :) I like it alot!  Drog senare till Sjukhuset o gammelfarmor, hon sjunger nog på sista reffan nu så kände att jag lära åka dit innan jag åker ner till Forshaga igen! Mamma bjöd på fika i cafeterian o där satt jag o Evelina mest hela tiden :P haha..

Nu sitter jag bara hemma o väntar på att Sändra ska höra av sig . Vore kul att träffa henne en sväng också.. Bara en vecka kvar ni här på hemmaplan innan de beges ner mot Forshaga o värmland igen :)

Påsklov o allt nu också, de är skönt men jag vill jobba :) Måste få lite pengar, men ingen verkar vilja vara ledig så en annan får hoppa in. Men men .. smällar man får ta!! Blir till att leta efter en balklänning ist, för de börjar bli kriiiiis o paaaaniiik nu verkligen..

Aja, nu har jag iaf uppdaterat o de blir säkert ett till inlägg mot kvällningen.

Ha de bra, HEEEj!


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback