10maj


20 dagar kvar till studenten, 18 till balen :) Ohjäää... Det går snabbt i innebandy!

Idag har jag legat ute o solat heeeela dagen, mmmm så skönt! Måste pressa nu innan kryssningen imorrn .. hehe . Först gick jag o Simon till gettot o alla andra, vi lirade lite boll, solade o bara mös i solen :) Sen fick vi nå ryck om att dra till Abborrtjärn eftersom de andra rakarna var där, så Micke skjusade ner oss dit o vi låg där o stekte med vattnet som reflekterade solljuset. UNDERBART!

Igår tillbringades kvällen på skolan med Tesse o Tilda med Gituarhero, börjar få in liiite teknik nu.. men mkt går att förbättra! :) Mys var det också iaf, gött med en lugn fredag!

Imorrn är det somsagt studentkryssning o de ska bli såååå kul :) Känns som om de var igår vi satt o pratade på om vi skulle åka eller inte. Men järngänget kommer äga båten och attans vad roligt vi ska ha det tjejer!
Vi mot alla!

Sitter i skolan nu, tänkte att jag skulle göra klart en uppgift innan veckans slut iaf :P Usch, fått nå tråkiga uppgifter av Thomas som man måste göra för att få godkänt.. Noot to funny, men vad gör man ?

Aja, neeh nu ska man göra lite nytta igen dååå! man lyckas alltid komma av sig när man sitter här.. Undra varför?

Sup o svälj, trevlig helg :)

Jag saknar iaf HANNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback