13maj

uschabuscha, sitter i skolan och är sleten som en gammal berguv! Söndagens bravader tog hårdare än vad jag tidigare trodde. Men de är det väl värt kanske? Har iaf gjort klart två uppgifter idag, varav den ena som jag gjordt tidigare men glömt att spara! suck.. men sånt som händer! Sitter med en annan uppgift nu men kände att jag behövde ett break för snart tror jag att jag tuppar av. Sleten somsagt!

Åkte på kryssningen i söndags, korkade upp på terminalen och träffade en hel hög med kända ansikten vilket alltid är lika trevligt, spec när de är utanför torsåkers gränser. Bussresan var seg med massa folk från Lillerud som satt o disskuterade åkrar och bävrar.. jo men hej! Kuul.. Jag och Hanna försökte väl liva upp stämningen och det gick väl bra ett tag. heh. Väl framme i sthlm o terminalen korkade vi somsagt upp och sedan var det en lååång o varm väntan innan påstigning.
Skyndade oss ner i hytten för att slänga in packningen för att sen dra iväg o käka buffén. Aldrig i min vildaste fantasi att jag ens tänkt tanken på hur mkt god mat som skulle finnas tillhands och alkholen som vi fick dricka så  mkt som vi ville. För oss gick de ner 2flaskor vin samt en kanna öl :) Mumms..
Efter den buffén kan man nog påstå att vi var lite på lyset. VI drog vidare till taxfree för att inhandla litte gottisch för kvällen o sen var festen igång. Fest i varenda hytt och vi letade oss ner till Sändra o dom för lite kepa ! Nice! Sen dansade vi och jaaa, hela natten var sjuktkul. Vi skulle käka frulle vid 5, men då hade vi inte ställt om klockorna, alltså var klockan bara 4.
En timmes väntan gjode att jag slocknade och vaknade inte förrens de andra redan käkat eftersom jag hade vägrat att vakna när dom försökte väcka mig.. Ooops! Trevligt att käka frulle själv. haha.Var så sjuuuukt dålig igår så medans Johanna korkade upp kände jag bara NEEEJ, jag ska inte dricka. Men sen blev de ändrade planer och vi drog till sviten för fest! Men jag slutade då jag var på topp för att inte bli dålig till bussresan hem, ovärt kände jag!
Var iaf sjukt roliga 23timmar även om de blev lite segt emellan åt.

Igår blev de fest med viltarna efter att vi kommit till forshaga, de var kul men man mår juh som man förtjänar idag också. Pust! Haha, men bäst att passa på nu, efter sommarn kommer man inte kunna röra alkohol på very long time om man ska jobba o greja.. 17 dagar kvar till studenten idag o det känns lite stressigt med allt! Nöjesfesten måste mer information ut, balen ska betalas, osvosv.. Killarna drar till Aiya Napa på fredag :) Kul för dom! Hoppas vi får fint väder iaf..

Nu ska jag dra på projektredovisning .. suck!

Hörs, tack, hej!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback