20maj

Tänker börja med att gratulera Fidde på födelsedagen :) Congratz till dig!

Sitter i skolan nu, oj vad ovanligt . ahigt? Har väl ingen direkt lektion, bara massa betygsnack som går åt skogen och annat tjafs.
Nästa vecka tar vi studenten, helt galet sjukt! Snabbt går det iaf. Imorrn ska jag göra mitt konsthistoriaprov plus att jag ska ha idrottslektion med ettorna. Liite nervös kanske,men ska nog gå bra ändå.

Igår blev de fest med viltarna det var juh trevligt :) Satt och pratade en massa och ja, ett o annat kom väl fram. Haha! Sägs att de är fest ikväll också, jag måste plugga men bangar ju inte när de handlar om fest.

Håller på en massa med nöjesfesten, pengar som ska in, samtal som ska ringas, anmälningar och listor som ska skrivas.. Shieeet! Det är så sjukt mkt att göra o hålla på med. Hanna sitter o skriver en massa nu, fast hon egentligen borde sitta med annat. Men hon tog tag i de, o då får hon göra klart det också :) 

Jag är lite smått stressad, vet dock inte varför. Kanske tanken på att imorn är sista chansen för alla inlämningar och prov eftersom betygen sätts på fredag och vi åker på vår lilla mini hajk på torsdagmorgon. Uschabuschabu!

Borde verkligen gå hem och plugga, sen ta ut en massa pengar som egentligen inte finns!
äta lite chips som ligger på bordet och lockar.. mumms :)

Planera inför lektionen imorrn, gå igenom vad som ska göras och sägas.. lite stretching och blahablahablahi! ihh.. Korten från studentkryssningen ligger ute på
http://www.funcrusies.se , tror de stavas så :P  Snygg man är dååå! tur att man inte hamnade på mer än 3bilder..

Äh, nu ska jag väl ta tag i det här känner jag!

Tjarååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback