21maj

har nog aldrig varit så stressad i hela mitt liv, känner mig helt skakis och tom i kroppen.
Först imorse var jag upp till skolan vid 8, lära fixa med anmälningarna och checka läget så alla är uppskrivna som ska vara det. Sen kom Hann och vi lära blåsa in på möte med Malin på CCC, vi betalade maten och pratade lite. Åkte dirket hem och hade sedan idrottslektion med ettorna, gick väl sådär. Var inte alls motiverad men dom gjorde de bra skitungarna :)

Nu sitter jag och har lunchrast, planerar inför mitt säljsamtal med Thomas som ska ske över telefon, jag orkar inte! Det är så lite som krävs för ett VG men jag känner att de jag gjort räcker inte till. Jag kan inte sälja!!!

Sen är de konsthistoriaprov på basen, efter de ska jag agera fotbollsmålis på turneringen skolan annordnat. jo men lycka till Emelie! haha .. Sen borde jag åka in till stan, färga håret och dra till frisören och planera min balfrisyr! Suck, när ska man hinna allt?

Jag vill ha nya kläder till fredag, baaaaajs! Hinner ingenting pga Hajken vi ska på imorn, och jag har inte ens grejer till den, inga stövlar, kängor, eller kläder.. Hmmm! Men de ska bli kul, synd att så många bangar bara.

Nej, jobba vidare och göra klart de sista!! imorrn kommer jag vara lätt som en fjäder...

HEj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback