4Maj

Hej kom o hjälp mig vad tiden och dagarna går fort! 26 dagar kvar till studenten o det går inte alls att få in i skallen.. Det är mkt som händer nu o snart bryter jag nog ihop, helt o hållet! Hur ska jag klara mig utan människorna här? vavavava?! Känns som att alla kommer varann närmare nu, både i klassen o utanför  och sen ska vi bara lämna allt.. Usch, paniken börjar komma iaf kanske märks.. Men de är bara vi som vet hur det känns! tror ingen kan ens sätta sig in i situationen av att flytta ifrån alla precis alla sina kompisar! Inget kommer bli som vanligt igen. Visst behöver vi komma utanför forshagas gränser, men man kan väl göra det tillsammans?
Jag vet exakt hur de kommer låta : "Jaa, men klart vi kommer träffas" och "Vi kommer hålla kontakten"
jojo, tack för kaffet! Så lät de förra året också, men det blir aldrig som man tänkt sig.
Hur de än går så har dessa 3år varit de absolut bästa i mitt liv!

Har precis spelat volleyboll med några från klassen, hur kul som helst :) Även fast de inte går så bra, men man kommer in i det. Sen finns de juh själar som gör jobbet åt en också ;P haha! kul iaf ..

Tidigare idag gick jag till gettot för att sola, o dra mig baklänges vad varmt o skönt de var! tackar!

Dagarna har gått fort nu och imorrn börjar skolan efter en lååång ledighet igen! bara att tagga o ta nya tag, för efter denna vecka ska jag ha gjort klart Kundvårdsplanen och Säljresan.. måste det! skulle vara så skönt att få de gjort o kunna lägga energi på annat. Har prov på onsdag också, huuualigen! småföretagande, men de får jag sätta mig med en annan dag tsm med Tesse. Imorrn måste krutet läggas på projektredovisningen , den är på tisdag och vi har inte förberett något alls. Eller jag har gjort en powerpoint presentation, men vi måste jobba med den tsm, för nu tror jag att jag är den ända som vet vad jags ka säga. blir juh så eftersom de är jag som skrivit ner mina tankar o åsikter. igår blev de juh mest snack om annat ;P typ öron o ljumskar! haha..

Jo men helgen då, valborg blev väl inte alls som tänkt.. Jättetrevligt hos Bengtsson med grill,brännboll o alkohol :) Sen drog sig de flesta in till stan o Arena, men Matilda o Emelie ja oss åker dom ifrån ..tack! Vi åkte till forshaga o jag var helt säker på att vi skulle enr till älven, nej dit fick man gå själv men då när jag kommer ner dit så är alla påväg hem, Hanna ringer o är tookledsen o jag var sur eftersom jag trodde hon åkt till stan :( Sen visade det sig att hon gått helt själv från bengtsson eftersom vi inte hade kommit med i bilen till stan. massa missförstånd! Sen blev de telefonkastning i backen, nycklar på fönster o massa telefonsamtal och sen äntligen sängen o vaknade upp med Madicken och en ny dag var kommen :)

Fredags styrdes arena o de var kul! träffade lite folk o dansade som galningar, men ack vad vi förbrännde o skrattade! :) Tack tjejer!

Studentkryssning på söndag o nu är de bara att tagga om!

Ska dra nu , är för trött för detta...

Tack Hanna för att du finns vid min sida o lyssnar på mitt tjat om typ allt! Jag älskar dig och ingen kommer någonsin ta platsen som du har i mitt hjärta, den är speciell likasom du vännen <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback