7maj

Mmm, lite bättre idag må jag säga :) Tack Hanna för att du alltid får mig på så bra humör även fast jag egentligen bara vill somna o vakna dagen därpå. Du betyder så mkt för mig! Jämt, konstant och hela tiden!

Projektredovisningen igår gick över förväntan, tack vare att Hanna fick mig på bra mkt bättre humör och lyssnade på mina tankar och problem med allt. Vi gjorde de riktigt bra, men det gör juh vi med allt :)
Hanna och jag valde att redovisa först för att få det överstökat och slippa den lååånga väntan som blir. Shiet vad nervöst det var, men när man väl började prata så gick det riktigt bra! jag är stolt över oss båda som gjorde en grym redovisning!

Sen var de hem o jag typ däckade på sängen, hade absolut inga krafter kvar och jag känner även nu hur energin och krafterna sakta håller på att försvinna, dumma förkylning! Efter att jag legat på sängen ett tag så ringde Samin från Nöjesfabriken, han var irreterad och sur eftersom min Mamma hade skickat en kopia på mitt blogginlägg, han var inte alls glad och skällde ut mig reält. =S Men ah, sånt som händer antar jag men det är absolut inte hans rätt att bara ringa upp och skälla på mig sådär! Han har juh gjort lika mkt fel som jag och Hanna.. Herregud! vad hände med att Kunden alltid har rätt??! dah ..

Nu till de roliga som hänt idag , jag o Hanna åkte efter mitt prov (som inte alls gick bra) in till stan på möte med Maria på CCC ang Nöjesfesten. Nu är de klart att vi blir där, lite ändringar kring pris, men inte alls farligt.



Nöjesfesten/studentfest!
Fredagen den 23maj kommer Nöjesfesten att äga rum på CCC i karlstad.
Inträde kommer att vara 100kr (Då ingår dock ingen dryck).
Insläpp 22.00-22.30
Frågor o funderingar  så kontakta mig eller Hanna Håkansson.
VI KOMMER ALLTSÅ INTE HÅLLA TILL PÅ NÖJESFABRIKEN!


Jag hoppas inte lokalbytet blir några problem för någon, men de borde det inte bli eftersom vi bara bytt lokal och har ett större utbud i priset med mat :) Känner att detta kommer blir bra! De ända vi måste få in nu är minst 50st som käkar, borde inte vara nå problem... eller? Aja, känns gött nu iaf!

nej, nu måste jag faktiskt jobba .. hur svårt det än är att komma igång så måste jag!

23dagar kvar till studenten o för varje dag som går gör det ondare i magen o hjärtat!

Kommentarer
Postat av: ludda

jag är anmäld, får jag komma även om ni bytt till ccc?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback