10November

Ligger i soffan, somvanligt :) Men ack så skönt det är! Njuter av varenda sekund... Laddar hem lite underbar musik och bara andas . Klagar inte, för idag mår jag bra!

Dagen på jobbet gick snabbt somvanligt, spelar ingen roll om de är tomt i butiken så går de på ett eller annat sätt fort ändå och innan man vet ordet av de så är klockan 1800 och dags för stängning. Angelica har varit duktig idag och gjort klart handskarna på Junior, ett helvetiskt göra! men hon gjorde det medans jag mest bara har gått runt o städat o lallat lite.. Skön dag dvs :)

Kom hem o lära gå o shoppa lite, så nu har man frukost till morgondagen också :) Är ledig så ska slå på stort o äta gott!
Sen blir de disk o efter de ska jag faktiskt ta bussen in till Gävle o hälsa på Emelie ! Ska bli jätteroligt eftersom jag aldrig spenderat tid tsm med henne förr, bara på fyllan ngn enstaka ggr då vi träffats på krogen. Annars bara lite småprat här o där. Men nu har vi sagt att vi ska träffas o ta en fik :) Trevligt sörru o jag ser fram emot vad morgondagen har att erbjuda.

Känner att jag måste sola o färga håret också, men sola är prio ett verkligen! Ser ut som en congacsmedwurst i ansiktet förtillfället =/ inte alls roligt... Har inte solat sedan innan jag var i Karlstad o de syns kan jag lova... men vill inte sola för mkt, har sett för många skräckexempel på hur man kan bli i hyn efter för mkt solning .. Men det är så svårt att låta bli när man vet vilken positiv inverkan det har förstunden :) Namnam!

Detta är kanske de hetaste just nu, o jag vet att de finns folk som håller med mig =) Jag får gåshud och kan inte ligga still.. Tänk o få spendera en lördagkväll med honom!! Jag skulle inte vara den som tacka nej. Ge mig!!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Har aldrig skådat något sexigare i tv : O

2008-11-11 @ 11:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback