12November

Min älskade farmor fyller år idag o jag har inte ens ringt o grattat henne =/  Baaad samvete ! Grattis iaf.

Nyss käkat spaghetti o hamburgare. Guuud så gott :) Blev lite över till matlåda och de är ju toppen verkligen. . .

Nu sitter jag o väntar på att Heartbreak Hotel ska ladda klart, gudomligt att se den filmen igen. Var ett tag sedan o jag älskar den lika mkt varje ggr, nu var de juh som sagt ett tag sedan , men iaf.

Har inte så mkt på hjärtat idag ! ovanligt.... Målar naglarna nu för första ggr sedan i somras, kan behövas om man säger så..

Imorrn är de jobb igen.

Min gårdag hos Emelie i gävle var sjuukt trevlig. Käkade på kina o sedan hem o drack kaffe i mängder :) Gott! Måste införskaffa mig en kaffekokare o kaffe! Namnnam....


Nu blir de film sen sova ..

Ha de dåååÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback