15November

Kollar på Stjärnor på is nu, egentligen är de ganska värdelöst men kan inte slita mig när jag vet att Marcus kommer härnäst :) Sen efter de framträdande blir de film. The good girl heter den, Jennifer Aniston. Hoppas den är bra!

Efter jobbet så gick jag raka vägen hem till Erica o Andreas, dom har flyttat in i nya lyan idag. Rust o allt är klart :) Väldigt fint, men blir juh finare när allt är klart. Vi lirade lite gituar hero, en annan är juh klappkass så man spelar på easy o klarar knappt det.. Fifaaan! Men de var juh 3e ggr jag spelade så man kan juh inte vara bäst på en ggr heller :P Övning ger färdighet.

Solade imorse innan jobbet, ohgud vad skönt de var ! Hade helt glömt bort känslan .... Mmmmm! Men efteråt blev jag alldeles yr i huvvet och höll på att svimma ett ex antal ggr på jobbet. Förstår inte vad de varit för fel denna vecka med mig o min kropp. Helt slut, trött, ont i huvudet, illa måeende med mera. Inte alls kul ! Måste börja dricka vatten tror jag.

Andra helgen som nykter, märker ingen vidare skillnad än tidigare. Mår fan sämre nu fysiskt än vad jag annars gjort! Knappt så man känner att de är värt det. Men nog har jag varit duktig allt ! Har fan inte varit en ända nykter helg på ett år, eller en i somras :) Men kan juh inte säga att jag tycker detta är så himla kul, man känner sig bara ensam och jaa.. Trycker godis gör man också, är aldrig så här onyttig annars.. Usch, nej fram med alkoholen igen ! Allt var så mkt bättre med den ;)

Nu har Pauline, Micke o Iza kommit hem :) Fick sms idag av dem o allt hade gått bra. Nu ska dom få landa o återhämta sig hemma i lägenheten några dagar o sen ska jag dit o beskåda mästervärket :)  Jag längtar !!

Äh, nu ska jag ladda till Marcus framträdande sen är de somsagt film som gäller... =)

Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback