19November

Mätt o belåten, fifan!

Idag har snön fallit över oss igen o de är lika mysigt varenda gång =) I sandviken har de satt upp girlanger mellan gallerian och hyreshusena! Myyys o massa kärlek .. Älskar vintern!

Dock kommer halkan med kylan och därmed förseningar med bussen. ingen än så länge som tur är iaf! Men igår åkte jag på rumpan ner för trappen på jobbet. Haha! Tur att de var innan öppning och Angelica var den ända som såg

Har väl egentligen inte så mkt att dela med mig av idag känns det som. Sitter hemma o ska snart kolla på SATC filmen tänkte jag, men inte så pepp på det. Får se om jag tar en annan film eller om jag lägger mig o sover ist. Sjukt trött !

Imorrn ska jag till Pauline o Iza =) Ska bli så kul att få höra allt om förlossnigen o självklart träffa tillskottet !! Jag längtar. Sen på eftermiddagen ska jag träffa Johanna en sväng, var alltför längesedan nu . Därefter är de tvätt, o de behövs verkligen tvättas för nu är de knapert i garderoben :P 

I helgen blir de utgång :) Det ska bli väldigt kul ! Får se vart de bär  .. Även onsdag blir de Gävle med Emelie : ) Kmr bli kalas!

=)

Hörs då!

/ Spiderpig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback