20November

8Månader till 20år ! pust...

Har precis vaknat o nu sitter jag o äter lite nötter med Sourcream & Onion smak .. De är gött !

Eftersom jag känner sådan julstämning med snön som ligger utanför så spelas julmusik från mina högtalare just nu. Det är så mysigt :) Har laddat ner massa skivor som jag ska lägga på ett usb o ta med till jobbet senare, mmm ..
Jag älskar julmusik, man får en goood feeling av det o de gillas.

Nu ska jag vidare till Pauline, Micke o Iza =) Present med , Check ! O ett glatt humör ..
Jag är så spänd, tänk om jag tappar Iza ?!  heh, borde nog inte kunna hända.. Så tung kan hon väl inte vara ? ;P

Oh, helga natt .:) Tänker då på min moder o storasyster .. Carola är orginalet!


såhär ser de ut utanför mitt fönster :)


Thats me, ok?

Hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback