8November

Sitter själv hemma en lördagkväll.. Vette fan när de var senast! Mååånga månader sedan.. Men nog känner man suget i Alkoholtarmen och ryck i dansnerven! Fifan säger jag bara!! Gillar inte känslan jag har i kroppen just nu ... Om ni bara visste...

Har nästan nyss kommit hem från kalas, där gick Minttun varm! Gasch, de gjorde de hela inte lättare .. Men de var trevligt o roligt, la av några skratt tsm med Evelina o de andra . Haha!

Kycklingrulle när jag kom hem , Pappsen bjöd o de är aldrig helt fel =)  Nu är de Stjärnor på Is o måste juh bara säga att Marcus Fagerwall är mina drömmars man.. Har nu hittat honom tsm med Justin Timberlake o Sexy back. Dra mig baklänges vilken snygging. Att han är norrlänning är juh bara hur mkt plus som helst!! RAAAW !

Nej, nu ska jag göra nå vettigt .. typ kolla på film :)

Hörs dåååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback