9November

Om en månad har jag namnsdag :) Do not forget it!  och idag fyller vår Robin Bengtsson år :) Grattis till honom!

Kom nyss hem från en middag i Torsåker med hela familjen. Firade Farsdag! Pappsen fick två pikeer och en tjock tröja av oss tjejer. Hoppas han gillade dom =) Nu kan han slänga två av sina alla reklam t-shirtar! Thank god! hah.

Tidigare idag blev de idol och sedan en innebandymatch. Hofors-Alba ! Alba vann, mkt rättvist tycker jag. Nu ska jag tillägga att de var jun laget som spelade också.

Förövrigt måste jag bara lätta mitt hjärta angående Hofors. Jag hatar det! All min tid jag spenderar här består av massa hat och agg mot detta lilla samhälle. Har aldrig gillat Hofors, men nu är det illa. Absolut finns de människor jag älskar sjukt mkt :) och de är väl egentligen inte människorna jag inte gillar, men någonting är det som gör att jag hyser sådant agg som jag gör. Jag skäms över att bo här! Bara massa skit. Är de inte snack så är de misshandel, droger o massa massa massa annat. Nu har jag bestämt mig för att flytta igen, för jag klarar inte av att bo här. Man ska inte behöva vara rädd bara av att gå ut till tvättstugan, inte behöva gå på helspänn varje morgon man går till bussen för att man är rädd för att ngt ska hända, osv osv.. Nu blir de flytt, och de är snarast!!


Kolla parlamentet nu, sen film som jag köpte igår innan jobbet =) Me like ... men hade juh varit trevligt med liiite sällskap också, men en vacker dag sitter jag i min soffa med sällskap.. o då klagar jag säkert för de med :P

Ha en bra kväll =)


Kommentarer
Postat av: Tilda

Söka jobb och flytta till Karlstad tycker jag : )

2008-11-09 @ 22:45:12
Postat av: MUM

Hallo, var inte vi på samma match, den jag var på vann inte Alba(orättvist),

2008-11-10 @ 19:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback