16Oktober

Har man precis lagt grunden för morgondagens frisyr :) Tror dock inte den kommer hålla sig över natten, men de visar sig. Blir lockigt, har inte haft de på bra länge. Inte ens studenten fick den äran! Kändes som att de var på tiden att lägga lite krut på de sletna hår man lyckas ha kvar. Färgade även håret i tisdags, eller Johanna gjorde juh de.. Vet inte om jag nämnt de tidigare? aja, så är de iaf .. Blev bra också!

Var ner en sväng på hallen för att kika in träningen. Kände mig dock inte så motiverad själv till att träna eftersom de blev så stressigt nog med att hinna laga o äta mat innan.. Puh! Det är mkt som ska göras om dagarna, eller snarare kvällarna när man kommer hem. Jag gör knappt hälften av de jag borde. Som tex att masa mig ut till tvättstugan o boka tvättid! Diska, städa, bädda osv osv, listan kan göras lång. Nu är de iofs inte såå stökigt som de kan vara här hemma... Det är iaf en liiiten tröst!

Jag känner att jag måste göra en del saker klara för er kära läsare, min "förälskelse" i Mr.Dream är inte så allvarlig som den låter!  Jag har en förmåga att överdriva och samtidigt vara väldigt impulsiv i mitt skrivande har jag märkt på senare tid, och inte minst fått höra. Klart jag tänker på honom och att de är någonting jag känner, men inte så allvarligt och seriöst som jag fått de att låta. Vet inte hur jag ska förklara... Men nog är han min dröm allt och han finns där!

Kände att jag lära få de klargjort eftersom jag på träningen idag blev överfallen av Erica som sa några väl valda ord om Mr. Dream, eller mitt skrivande om honom... Gränsen kanske är nådd !? Vad vet jag .. Kanske antingen har varit för ärlig eller inte riktigt känt efter vad det är. ;)

Nu håller jag tummarna för min frisyr och att imorgon behövs bara några få justeringar och sedan blir allt bra!

Blir till att äta ett äpple nu och seda sussa sött. Klockan bara tickar på .....

Godnatt babes!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hääärligt emelie.. haha :PMassa spary brukar hjälpa du skulle lånat en mousse av mig den är grym faktiskt..

2008-10-17 @ 13:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback