18oktober

Kan inte mer än säga förlåt! Det är väl egentligen de ända jag vill säga nu också.. Måste skärpa mig nu, kan inte fortsätta såhär. Ångesten blir bara starkare och starkare, pinsamheten tar överhand och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har sumpat alla mina chanser, verkligen alla. Jag skulle kunna vara en bra människa om jag bara lärde mig att lyssna och ta råd från andra. Sluta leva i min egna lilla bubbla och tro att allt löser sig med tiden. Allt gör faktiskt inte det! Samtidigt som det gör så fruktansvärt ont i mig att höra hur man beter sig, vad man gör och hur man gör så lär jag mig något av det. Jag måste få höra dom där orden, de är bara dom som kan få mig att sluta, att skärpa till mig! Just nu vill jag bara släppa fram alla tårar och bara gråta, vet inte om de blir bättre men det skulle väl kännas lite bättre för stunden iaf.

Nästa helg är de Karlstad, och då är de sista helgen på några veckor som jag ska förtära alkohol! Sedan blir de nyktert .. Kan verkligen inte fortsätta såhär. Börjar bli orolig själv faktiskt!

Förlåt Mr.Dream, mina känslor tar över och de går ut över dig. Nu är de över !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback