19oktober

Inga ord kan beskriva den känsla jag har inom mig just nu..




Den här parven är den ända som jag litar på just nu, jag älskar honom så otroligt mkt! Min älskade Keso :)

Vill tillbaka till Forshaga o skoltiden, där var allt så himla enkelt. Behövde aldrig tänka på några konsekvenser av ngt handlande, där levde man bara livet i nuet och tänkte aldrig steget längre. o jag älskade varenda sekund av de! Snart ses vi igen.

Taggar till jobbet imorn, gött o få annat att tänka på .. Detta tar knäcken på mig! Men satt mig in i situationen själv, o jag ska ta mig ur den på ett snyggt sätt. Har redan börjat och tror verkligen på detta :)


Kommentarer
Postat av: Tilda

Ska ta hand om dig när du kommer hit, det lovar jag dig !

2008-10-19 @ 22:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback