1oktober

Hey o välkommen oktober!
- Hoppas du blir en bra och härlig månad, för jag känner att jag behöver de nu :)

Har nästan nyss kommit hem från jobbet, jo tro de eller ej, men 21.30 stappla jag innanför dörren o slängde mig framför spisen o lagade lite käk. Helt slut är jag o nu är klockan redan 22.30 o sängen bara skriker på mig. Sen är de dags att upp o jobba igen, pust! Nej, man ska inte klaga.. Men jag är inte van med att jobba så långa dagar, det kommer väl snart. Skönt att vara klar med PEAK iaf, nu är de bara typ resten av butiken kvar... Imorrn blir vi 3st på hela dagen!! De är jätte lite och stackars Henrik kommer vara superstressad.. Men men, hans val! Blir iaf till att stressa en massor så man hinner få upp de mesta av påfyllningen iaf, den är så tråkig så måste bli av med den.

App, om ekonomin tillåter blir de Forshaga den 24e :) De kommer bli fettnice! Känns som att de är precis vad man behöver. Komma bort ett tag, till ett ställa där man känner sig hemma och bara kan andas o njuuuta. Träffa mina älskade vänner och lärare som har sådan stor plats i mitt hjärta. De som format mig till den jag är idag, de som ställt upp på mig när jag känt att livet varit värdelöst, lyssnat på mig när jag haft alla problem och kommit med helt underbara råd och bara stöttat mig när jag behövt! Finns inga som har sån betydelse i mitt liv som dessa människor !
- I love you!

Nu ska jag fixa matlådan sen sova, orkar inte vara trött på jobbet... Känns som att jag inte är nå annat än trött, men vad ska man göra?!

SAKNAR ER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback