20Oktober

puh! Lika lättad varje ggr man kommer innanför dörren och är välbehållen efter en promme på hofors. Jag gillar verkligen inte att gå själv häruppe, man vet aldrig vad som kan hända.

jobbet har varit undebart roligt, spiderman is in the house ;p har dock inga bilder på våra supermän, men vi var riktigt snygga! Otroligt längesedan jag skrattade så mkt o konstant som idag. Alla kunder o barn uppskattade verkligen vårat tema o barnen var helt facinerande. Underbart att se! jag var den som var mest populär eftersom alla kände till Spindelmannen :P haha !Vann dock inte, vi som lagt ner så mkt tid o pengar på detta. Men men, man kan inte vinna jämt =P Säger bara nästa år!

Sen tycker jag att alla bara kan sluta bry sig o lägga sig i vad jag gör med mitt liv!! bara för att jag skriver att de är fest betyder de inte att jag ska supa skallen av mig, få minnesluckor o skämma ut mig. Tro de eller ej så kan jag faktiskt dricka alkohol o skulle jag inte kunna de så skulle jag inte göra de heller!  Det finns mkt som spelar in hur man reagerar på alkohol, ena dagen har man ätit för lite o andra dagen kanske man dricker lite extra. Det förstnämnda har varit mitt problem o därför de blivit som de blivit de senaste ggr förutom i Karlstad. Jag har egentligen ingen anledning att ta upp de här i bloggen, men ni irriterar mig med era åsikter! Ni vet egentligen inte ett jävla skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback