20oktober

9 månader kvar tills man blir gammal kärring! huuua, men ska ändå bli liiite skönt.. men bara liiite!  Ska väl inte klaga egentligen, finns juh dom som fyller bara om typ 3månader ;P Typ Sändra, Pauo, Tilda, Tesse och Sandra :P Mouahhaha! Kul ni kommer få de tjejer.. Springa en massa på systemet =) Hell yeah!

Håller på att tvätta förfullt. Kom på att de kanske vore liiite bra att ha något rent på och med mig till Karlstad ihelgen. Även om de ska inhandlas lite nytt så är de juh bra med rena kläder ändå. Berget på diskbänken som jag skulle ta tag i för en timme sedan står fortfarande kvar och skriker på mig. Dom vill juh också bli rena! Stackrarna!! Men snart så.....

Har iaf gjort en god gärning idag.. När jag skulle köpa disktrasor så köpte jag Rosabandet trasor, så en 50öring går till cancerforskning :) Kände jag mig stolt och sträckte genast lite extra på ryggen! Inte varje dag man skänker pengar till välgörande ändåmål inte..

Måste bara säga hur otroligt mkt jag älskar mitt jobb! Kunde absolut inte bli bättre änsåhär. Jag njuter av, nästan, varje sekund och har så fruktanvärt roligt tillsammans med Angelica o de andra nissarna på jobbet. Underbar känsla! Hoppas den håller i sig ett bra tag framöver. ..

Undra om man ska ta tag i berget nu då, så har jag de gjort.. Bilddagboken vill iaf inte fungera! Suck..

RAWR!



Puss o kram, vi ses på stan =)

/ EgoGirl!

Kommentarer
Postat av: sara

team sportia is the shit ;)

2008-10-21 @ 13:22:33
Postat av: sara

du frst är de typ 2 veckor tills JAG blir GAMMAL KÄRRING! tänk på de du! :P

2008-10-21 @ 14:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback