29Oktober

Har precis städat hela lägenheten =) Kände att de var dags nu innan helgen eftersom morgondagen kommer bli sen då vi ska jobba till 20.00 och sen blir de middag på Livingroom med de andra butikerna! Ska bli toknice faktiskt! Gött o få de gjort och nu luktar de gott här hemma igen. Disken borta, tvätten tvättad och golvet rent ! Bara sängen som ska bäddas o göras ren, men de blir på lördag har jag bestämt.

Snart dags o hämta tvätten, sen ska jag kolla på The Notebook :) Den filmen är hur bra som helst. Ska gråta en skvätt för att sedan sova. Måste erkänna att de är härligt med sovmorgon! Börjar 10.00 from idag hela veckan eftersom de är Halloween o allt. Kunde ha börjat med katastrof:

Vaknade imorse o tog de hur lungt som helst, inte hade jag nå bråttom heller. När klockan sedan passerat 0900 tänkte jag börja dra mig till bussen. När jag sen kommer ut och ser min cykel är bakdäcket helt platt! Shiiiet!!  Var bara o börja springa till bussen, de tar vanligtvis 15min att gå till den o klockan var nu 0905. Benen släpade nästan efter när jag var framme! puh, men hann med bussen gjorde jag! o en träningsrunda fick  man påköpet :P haha ...

Nej, nu måste jag hämta tvätten :) Sen blir de film och imorrn är de utklädnad på jobbet som gäller from 1600 ! typ hur kul som helst! måste införskaffa mig ett par batterier i kameran o ta med så ni får se hur vi ser ut senare =P haha! Vi kommer vinna tävlingen, LÄTT!


Seee you later !

ps. På fredag är de feeeeeest =)

Kommentarer
Postat av: Tilda

Notebook är bland de bästa och finaste filmerna jag har sett. Ta det lugnt med alkoholen emelie. skulle du inte börja trappa ner? ;P

2008-10-30 @ 09:25:55
Postat av: Erica

Du sa att efter karlstad skulle du inte dricka mer.. Är verkligen tragiskt..ursäkta jag säger de..

2008-10-30 @ 16:10:52
Postat av: Anonym

Håller med föregående talare:)

2008-10-30 @ 17:38:03
Postat av: Emelie

Ni är tragiska!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback