2oktober

Denna dag har verkligen bara flygit förbi!

Vaknade imorse av mobilen, tänkte att de var så skönt att de var fredag (!) för då hade jag bara 1/½ dags jobb kvar. Men när jag hade vaknat till lite extra kom jag på att de endast var torsdag än sålänge. Det var ingen rolig start på dagen!
Har varit lungt idag på jobbet vilket har varit skönt då vi, eller snarare Angelica har fått massa saker gjorda. Känns inte som jag hjälper till eller är till någon större nytta på jobbet. Mest i vägen! Men man åstakommer väl mer än vad man tror....

Hem snabbt o sedan begav man sig ner till IB-träningen, var dock inte med. Kände mig för trött o seg, då blir de aldrig bra. Mötte Pauo o vi satt o pratade lite . Alltid lika trevligt :)

Imorrn är de äntligen fredag =) Jäääj! Då är de bara lördag kvar sen ledigt ! Jippie.. Sen har man en hel veckas jobb framför sig för att sedan vara ledig lörd-söndag! De är nice.

Nu ska jag släcka alla lampor som lyser, ställa in matlådan i kylen och borsta tänderna :P Sängen lockar.. Ska sova minst lika skönt som inatt :) Underbart!

Nästa lördag är de personalfest :) Taggat! Fått en ny kille på jobbet också, välkommen säger vi till Micél och lycka till, till Joseph !

Nu på lördag styrs något, dock inte bestämt vad.. får se vad ekonomin tilllåter, egentligen inget! men men....

Haré bra! HEEEJ!

Kommentarer
Postat av: tilda

Emelie nu sparar du lite pengar till helgen då du ska komma hit också ; P

2008-10-03 @ 18:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback