7oktober

Har inte bloggat sedan i fredags, men de är skönt :) har inte orkat helt enkelt, ibland finns suget där o ibland inte .. så är de bara, och så är de med allt.

Helgen innebar jobb, hockey, jobb, innebandy, fest, sova, innebandy, monroes, innebandy och återigen sova :) Skön helg dvs. Jag o Sofie styrde folkan o de blev väl inte alls så som jajg tänkt mig, PANG sa de och sen var man i de stadie jag absolut inte skulle komma till. Men vi hade kul :) Telefonen gick i ett, men jag klagar inte eftersom jag pratade med mina drömmarsman! Synd att man är så dryg bara..

Nu är de jobb hela veckan som gäller, sen är jag ledig i helgen :) Thats nice!!
På fredag styrs Sexparty hos Pauline, de ska bli så sjukt kul .. Kommer lite olika folk o efter de blir de deppan förmodligen..

Idag kom Ingemar fram till mig på jobbet o frågade om inte jag var sugen på att åka på landskampen på lördag.
Sverige- Portugal, sponsorplats med middag på ngn restaurang o sedan matchen på råsunda. Hur jävla cooolt vore inte de då?! Men jag vill inte åka själv med massa andra som man inte känner, sen så skulle vi lotta på jobbet om vilken som skulle få åka. Men damn, inte varje dag man blir erbjuden att se Christiano Ronaldo live. Vore nice som sagt!

Nej, nu ska jag tagga ner lite o fortsätta på msn ..

Måste bara säga att jag skrivit på papper på jobbet idag, kanske blir en utbildning i december :) jag är så glad att jag tog detta jobbet! Trivs så otroligt bra :)



Vi är så jäkla snygga!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Du kan ju bara inte tacka nej till sverige portugal om du får biljetten. Det är ju en supermatch

2008-10-07 @ 22:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback