25september

God morgon!

Idag är det löning, men jag har inte fått någon från Intersport =/ Hur ska jag klara mig denna månad då?? Måste prata med Henke idag och höra om de kanske har en senare utbetalning eller om det är så att jag inte får någon denna månad...

Vaknade av att Erica skickade sms och ville låna dvd, så hon ramla in ngn ggr strax efter halv 8. Nu sitter jag och äter frukost och lyssnar på Nrj. Väntar på en spec låt, vet inte vad den heter, men bra är den. Nu är de No Air, men den har man juh haft sedan i våras typ..

Om 15min ska jag börja bege mig mot bussen, men de är så kallt ute! Brr .. Fjällräven är redan framme o använd för iår, så kallt är de att cykla till o från bussen varje morgon o kväll..

Världens konstigaste dröm..

- Du är den finaste jag vet, du är den äckligaste i världen .....

HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback