17April

Det är är andra blir äldre o fyller år man märker hur gammal man blir själv.. Hua! Men iaf, grattis Erica på 22årsdagen :D

Idag har jag jobbat, men det är juh inge ovanligt när man står i butik. everyday! Efter stängning så åkte jag raka vägen hem för att byta om lite o gå på kalas, trodde jag! Var inte en människa där, ah förutom erica o andreas som låg däckad i soffan. Bara att joina o vänta in hungern så man kunda smacka i sig sin kycklingsallad mamie hade köpt till mig :D Gott! O lite godis på det. Blev inge fika, sorry jöns. Men jag tar de en annan dag om inte hennes kära vänner äter upp allt imorrn. Risken finns juh, men den risken tar jag :) Bara postivit för mig de ju!

Appropå, idag när jag satt o åt lunch kom Ellen (Henkes dotter) in o skulle handla godis, allt var slut o då började vi en liten konversation. att tillägga är kanske att Ellen är typ 8år.

Emelie: Haha, godiset är slut!
Ellen: Jaaa, jag veet de . Jag skulle handla igår också.
Emelie: Ja, du vet vi äter så mkt godis här så du får vara snabb.
Ellen: Ja, det syns.
Emelie: Hur då syns?
Ellen: öhm ... (Kolla ner i backen)
Emelie: Menar du att de syns på oss eller i kartongen ?
Ellen tittar genenant ner i backen... O världens blick på mig ..

Emelie: Nej, men ellen jag käkar bara massa frukt jag . så mig kan vi inte skylla på!
Ellen: Näää, det gör du inte alls..
Emelie: Tycker du jag ser ut som en sådan som äter mkt godis ?
Ellen: mnjaaaa ! o sen världens blick för att sedan rusa iväg...

Den tackar vi för iaf! haha .. Goa ungarna är i dagens samhälle ;D

Imorrn är det jobb o sedan inflyttningsfest, tackade nej först men Angie blev juh såååå ledsen och eftersom jag inte gillar att göra mina vänner besvikna så ska jag gå dit med mitt absolut bästa partyhumör o ha superkul med dom :) WoopWooop!

Fick mina efterlängtade skor idag från Nike, skitsnygga .. Men ser ut som krokodilfötter på mig! Däävulsktlånga.. Så nu vet jag inte hur jag ska göra med dom.. Lägger ut bild senare :) Orkar inte krångla nu ..

Näeh, nu ska jag lyssna lite på Itchy Daze .. Dom blir bättre o bättre måste jag erkänna :) Goodbye är helt klart bäst!
Kanske man ska be om en spelning på min 20årsfest? Vore de inte liiiiiiite cool ?!

Pussokräääm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback