18April

Nyss hemkommen från jobbet. Har gått ganska snabbt idag ändå, annars brukar lördagar vara ganska sega!
Sitter i sängen o försöker tagga lite till kvällen, kan juh säga att det går sådär. Är inte sugen på ferre idag, tro de eller ej!, så jag ska vara lugn. :) In o säga hej samt kolla in lägenheten, sen funderar jag faktiskt på att åka tillbaka till hofors. Johanna mfl ska festa här hemma o de lockar ännu mera just nu .. Men de hinner ändras till man kommer in o träffar allt folk . Lelle o Jenny ska vara med ikväll också :) För de tycker jag är kul!

Vet inte vad man ska ha på sig för kläder bara , inte för att jag har någon megagarderob att gå igenom o varka o välja precis..Blir väl samma gamla trasor som tidigare.. Vi får se helt enkelt!

Åhhh, jag har hittat min baby nu . Samsung touchwiz :) Svart ska den vara .. På måndag ska jag og åka i till valbo o köpa den o teckna ett nytt abonnemang . Tele2 snackis o ett smstillägg ! Tackarr! Det är status på den mobilen ...

Näeh, undra om man ska bege sig i i duschen .. Gjorde mig faktiskt ren i morse, men det är juh så skönt med nytvättat hår. De värsta jag vet är att duscha utan att blöta håret :P Men kanske ska powernappa en sväng ist .. AJa .

Måste sluta skriva så mkt , tappar läsare ..

Ha en toppen lördag gött folk :D

Kommentarer
Postat av: sara

ja gilllar långa inlägg:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback