22April

Skyndar mig att säga Grattis till min kära moder som fyller år idag innan klockan passerar midnatt :)

Finns bara ett ord att säga om dagen ; LESS !
Är så sjuukt less just nu .. Finns inga ord för det! Det är så mkt jag vill göra med inte hinner,pressen på mig själv är för stor o målen för långt bort. Hur fan ska jag lyckas med allt jag vill göra o åstakomma?! aja , bara inse att man inte kan vara på två ställen samtidigt .. suck.

Imorrn skulle jag ha gått på modevisning med Angelica, hoppar dock den . Måste samla tankar o bara släppa jobbet för ett tag. Åker ist in till Gävle o umgås med Kreuger o Maria, det är bäst för mig just nu . Känner att jag måste komma bort!
Karlstad hade nog varit jäkligt bra ändå för mig i helgen .. Aja , är huvudet dumt får kroppen lida!
Orken är nog inte så pjåkigt heller ;D Ohhh neeeej!

La mig kl 22.00 o skulle läsa mina 2 SOLO tidningar som kommit idag, ännu har jag inte ens öppnat en av de.
Så nu ska jag slita mig o läsa en stund innan klockan blir alltför mkt , vilket jag ser nu att den redan är. Aja .. får läsa på bussen imorrn då.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Än är det inte försent att ändra sig : )

Postat av: Anonym

Nej det är de faktiskt inte! KOM HIT EMELIE!

2009-04-23 @ 19:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback