27April

Grattis Mini på 16årsdagen!
- Vet att jag sagt det förr, men jag säger det igen .. Fan vad gamla alla blir!

Idag hade jag utvecklingssamtal på jobbet, vet inte om de gick bra eller dåligt. Fick iaf en nytändning o nu är det slita som gäller. Rycka upp sig o ta tag i saker. Fan, kan inte gå o lalla runt hela tiden. Så något positivt förde det med sig iaf :)

Efter jobbet åkte jag ner till Fielden på kalas, inge fika dock :) Jag är duktig ibland .. Mat däremot, mmmm vad gott! Spaghetti o köttfärssås! sitter aldrig fel..

På torsdag är de valborg, vad händer då? Fullspäckat har de varit de senaste 3åren, nu har man inte en ända plan .. gasch! Paniiik ..

Fyfan, måste flytta ifrån Hofors .. Bara massa skit! Man är fan rädd konstant .. Misshandel, rån, knivskärningar, hot osv osv .. Listan kan göras lång! Livsfarligt .. Idioti.. O politikerna undrar varför folk flyttar ifrån stället ! Näe, nu blir de att söka jobb nere i karlstad o styra kosan dit om allt går som jag vill ! Eller sandviken, men helst Karlstad ! Det är käärlek!

Imorrn åker jag nog in till jobbet så jag är där till 9, känns som att de behövs piffas till lite!

Harebraaa o håll tummarna för att man är vid liv efter en promme genom bruket...

Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag bara väääntar på dig här nere i Värmland :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback