28April

Sitter hemma i soffan under brynästäcket, im loving it! Har filmen "Pojkarna i mitt liv" i bakgrunden, den älskar jag med. Alla borde se den :) Men jag är trött o funderar på att stänga ner o våldgästa sängen. Behöver en ny dag o nya möjligheter. . . .

Idag gjorde jag o Angelica ett ryck på jobbet. Hon gjorde om på dam medans jag städade o dolande en massa. Kändes gött att äta lunch sen :) Efter lunchen blev de ett snabb ryck o sedan blev de lite depp bakom kassan. Men sånt som händer..

Valborg, ah vad händer då? just nu orkar jag inte ens försöka styra ihop ngt, alla verkar juh vara upptagna.. Sändy ska till Årsunda, men kmr inte hem därifrån o då känns de inte så lockande. Men hon är gullig som frågar :) För hon är den ända som gjort det.  aja, dumt o gräva ner sig i massa onödigt man inte kan kontrollera.. Bara bita i det sura äpplet! Behöver en lugn helg så :)

ibland börjar man fundera en massa ...


You can change the world : )

Solade idag efter jobbet, så grymt skönt ! Blir en solning imorrn med .. Underbart o få lite färg, solen gör de bättre men är man en hårt arbetande kvinna så blir de solarium : D

säger som Andy , Hieppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback