2April

Kom nyss hem från jobbet, ligger i sängen nu .. Sjuuukt trött ! Men modevisningen gick bra o de var mkt roligt, jävlar vad snygga Tommysarna var i alla kläder . Men allt klär juh en skönhet ;) Isabel o Maria var också galet snygga. Blomma fick man på köpet också, jag som typ aldrig fått en riktig blomma ngn gång =P

Imorrn är de jobb igen ,9-18 .. men funderar på att ta en lliten sleep over, eller om man ska vara så duktig o åka in till 9. De visar sig hur pigg man är. IMorse var jag döööd iaf o kom inte upp förrens 8.15 o missa bussen. Men de gjorde juh inget ! :)

Helg o ledig, återstår att se vad som händer o dyker upp. Kan bli lungt, kan bli röjj ! Den som lever får se..
Skärtorsdag snart o då nalkas de folkan igen, wooop wooop!

Neeeh, nu är jag för hungrig för detta .. måste somna så jag får käka frulle snart :)

Ha de suuuuper!



Är inte vi schnygga så säääg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback