8April

Imorrn är det påsk :) det innebär skärtorsdag o folkan, som jag är pepp trots att de mesta inför kvällen känns väldigt oplanerat . Aja , men huvudsaken de blir fest är jag mer än nöjd ! :)

Jobbet idag har gått lite segt ändå, men ah . Städat o doolat lite, kan behövas i vår butik om man säger så. Allt är så himla halvdant, man börjar på en grej sen kmr de ngt emellan o då påbörjar man ngt annat o glömmer de tidigare man börjat med .. Puh! haha ..

Har käkat tacos idag, bara för att fira helgen :) Woop Woop!

Idag på ica, klump i magen o stötte på dig. Reagerade starkare än jag trodde, men ändå la det sig ganska snabbt! puh .. Vet inte alls ja ..

Längtar till duschen imorrn bitti, om man nu lyckas komma uppi tid .. Har sovit över varje dag nu , eller ah sovit över kan man väl inte kalla de heller . Men snoozat o gått upp precis så jag hunnit med bussen iaf :) Gött ! Sen sover man hela vägen in till jobbet, o hela vägen hem. Då är man fit for fight för lite tv o dator sen :) Höhö!

Näe, man kanske ska kasta in handduken o slänga sig i sängen :) Man måste juh vara pigg imorrn om man ska orka parta .. Gött o vara ledig på fredag iaf :) Sen jobb lördag o ledig söndag-måndag :D Jag gillert ! Fast mitt konto gör inte de .. Aja, påskmiddag på Ängsvägen på lördag o i lumsheden på söndag :) Sen utgång igen!

Jaha, grattis då FBK o älskade värmland ! Lär bli satans röjj på Arena ikväll .. Nu vet jag en som är nöjd, de är Mickey .. Höh!


GLAD PÅSK gott folk =)


Kommentarer
Postat av: ludda

Du det blev ett satans röj i KD igår :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback