12Augusti

Dag 3, Semester

Godmorgon!
Dagen ser ut att bli fin . Håller på att tvätta förfulla muggar :) Längesedan man var uppe dena tidpunkt för att tvätta, men de är skönt när de väl är gjort. Hade inte mycket till val heller iofs om jag vill ha rent till helgen då det både är fest och en tripp till huvudstaden för att besöka GrönaLund med Johns. Kan vara gött med rena kläder då!

Idag bjuder dagen på mycket roligheter. Emelie kommer hit vid 10-tiden och då ska vi åka till Kleins butik och kolla läget. Jag kommer inte på vad den heter nu , dudes and dudettes , något i den stilen.. Ska bli spännande! Jag har velat kolla in butiken ett tag, men inte tagit mig dit. Dels för att de inte är min typ av klädermen också för tiden har inte funnits. Efter det styr vi kosan mot Sandviken. Jag måste in på jobbet o dumpa av nycklar o konfektionstelefonen som jag fick med mig hem i lördags när jag gick på semester. Typiskt! Jag som skulle hålla mig borta ;p Men ska även in o ge Angelica en stor o varm kram. Tror hon kan behöva det nu kära vännen! Inte lätt o förlora en vän. . :´(

När vi är klara i Sandviken styr vi kosan mot valbo o leker shoppoholics för en dag :) De jag måste införskaffa mig är huvtröjor, har inte alls många , om ens några som ser någorlunda ut. Var juh ett tagsedan man unnade sig en så har bara gamla utslitna som sitter liiiite för tajt elller för fult kvar i garderoben. Ska de bli ändring på idag tänkte jag!

Som alltid när man har bestämt sig för att shoppa brukar de vara svårt att hitta något, får se hur det blir idag! :)

Vi ska sen tillbaka till Hofors o käka på rappe like goood old times ;) Svårslaget! Även fast maten i sig inte är så god där.

Häpp, nu ska jag hämta tvätten o slänga i de två sista så jag hinner det o sedan duscha o göra mig klar för dagens bravader :) Kan inte bli annat än trevligt o mkt skojj!

Ha en bra dag kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback