17Augusti

Dag 7, semester

Idag gick jag upp vid 10.00 o käka frulle :) Ja, får väl inte glömma att jag satta mig direkt vid datorn också. Ingen skräll där inte. Jävla fejja! När jag hade suttit ett bra tag hoppa jag in i duschen för att sedan gå o möta Johanna. Vi tog en liten vända o sedan satte vi oss på Hanssons o käka lunch :) Clubsandwich för min del, sjuuukt gott. Yammie! Vi hade väldigt mkt o prata om så vi blev sittandes där ett tag.. Efter gick vi ner till silverdalen o tog oss en caffe latte o fortsatte snacket.

Åkte sedan ner till Torsan för att vara barnvakt åt älskade Nelly, o för att äta lasange :) Goskruttan är juh fööör härlig.
"Scheeena snygging" säger man o hon bara lyser med sitt leende !  Gaah, man smälter juh . .

Maya har varit här nu på kvällskvisten, pratat en massa :) Mys med sånt!

Imorrn ska jag åka in till Falun med Evelina. Hon börjar mode/design/styling linje på gymnasiet. Jag som tyckte de fanns mkt o välja på då jag skulle gå gymnasium ! Jag är lite avundsjuk , jag vill också få chansen att börja om på nytt !
 Jag minns första dagen i Forshaga, då vi hade upprop =P Alla var helt tysta o försiktiga, vem hade då trott att vi skulle få de så underbart som vi hade det o framförallt roligt. Vill göra om allt igen!

Bästa tiden är nu Syss, du kommer märka det. Och även fast du inte har kompisarna från Torsåker/Hofors med dig så kommer dom finnas kvar, de riktiga vännerna kommer du alltid ha vid din sida. Det är nu du kommer märka vilka som är det. Och dom kommer inte ha nå roligare än dig bara för att dom går tillsammans i samma klass eller på samma skola. Du måste börja se möjligheterna ist för omöjligheterna! Tänk hur mkt du kommer växa, alla nya kompisar du kommer skaffa dig, vad din utbildning kommer ge dig =) Du kommer klara dig fint om du är dig själv o vågar släppa in nya människor i ditt liv! 

Innan  jag började i forshaga var jag helt instäng i mig själv, hade inte spec mkt kompisar, vågade aldrig prata med andra än dom jag kände osv. Jag var livrädd rent ut sagt ! Men de är de bästa jag gjort, både för mig själv o många andra i min omgivning. Klassen fick mig att växa, hitta sidor hos mig jag inte trodde fanns. Jag lärde känna världens underbaraste människor o hade de roligaste 3åren i mitt liv. Jag kommer aldrig glömma min gymnasietid! 

Jag vill att du ska få uppleva samma som jag, det vet du :) Du måste bara tro på dig själv ! Ge det en chans, jag vet att du inte kommer ångra dig!

Åhh, nu fick jag massa minnen .. .  Jag saknar min underbara klass !

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad fint skrivet till lillsyrran =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback