19Augusti

Har precis dammsugit o plockat undan lite här hemma ! Alltid lika skönt, dock alltid lika tråkigt . .Men resultatet blir juh bra iaf, så man får väl vara nöjd.

Fattar inte varför jag har så grymt svårt för att somna på nätterna? Hela veckan har jag legat o vridit o vändt flertalet timmar i sängen innan jag somnat. Men då har man vaknat stup i  kvarten sen också. Gah! Vad är problemet? Igår gick jag o la mig vid 00.00 , när klockan slog 01.20 fick jag nog o hämtade datorn o satte på en film. 04.00 slog jag av den för att jag verkligen kände att jag lära sova. O somna gjorde jag , vaknade igen vid 0600, 07.00, då ringde jag Evelina som skulle till falun o skolan :) You go girl! 
Vaknade nästa gång 10.00 men orkade inte gåupp o somnade om till 11...

Upp o duschade, sen mötte jag upp Pernilla på Hanssons för en lunch :) Vi blev sittandes där ett tag, det är juh så trevligt ! Sen tog vi en promme o efter det skiljdes våra vägar. Eventuellt träffas vi ikväll också då det är dags för ännu en tjejkväll =) Men först ska jag vara barnvakt åt älskade Nelly medans Erica tränar o Andreas har jouren. Sändy kommer o gör mig sällskap! Kommer bli trevligt. . Om jag nu kommer släppa iväg henne så sandra får hålla, svårt det där ;P Vill ha all tid man får med Nelly själv ;)

Sonja Alden - Du är allt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback