20Augusti

Puh, helt slut som människa. . Måste vara för att man har så otroligt mkt o göra om dagarna, eller så inte ;P

Tog en promenad med Erica o Nelly imorse, eller promenad o promenad. . Vi gick upp till Bruket o kolla lite, sen hem o åt mat . Fisk, potatismos o äggsås :) Inte varje dag man får sådan lyx, bäst o passa på då man blir bjuden ! Vi tog oss en tupplur alla tre innan Andreas kom hem från jobbet, då blev de lite mys o sedan fika. Erica bjöd på Kaffe, lussebullar =) , kakor o moccarutor ! Yammie . .

Sen var de dags för träning o då tog jag o Nelly oss en längre promme för att sedan gå ner o kika lite på innebandyn. Ska inte sticka under stolen med att man blir lite sugen, men ligger så grymt långt efter alla i laget o då vet jag att om jag går på en träning o inte hänger med så tröttnar jag på direkten. Thats just me !
 
Jag sitter mer än gärna på sidan o myser med mosters hjärta iaf :P Inte lika ansträngande, men inte långt ifrån. Om inte annat kommer varje barnpassning vara ett träningspass juh äldre o större hon blir :) Oh de tackar man juh inte nej till !

Nu har jag precis ätit lite mat o sitter på fejjan! Är måttligt beroende av den skiten alltså .  . Shiet! Har jag inge annat o göra så sitter jag o uppdaterar hela tiden. Kan tillomed gå o tänka vad som händer på fejjan då jag tex är o handlar eller inte är hemma o har ngn dator. Sjukt, jojag vet ! Men vad gör man ?

Tråkig är jag med bilder också, känns som om jag lägger upp samsamma hela tiden. Får se om jag kan hitta på ngn som inte redan ligger uppe . .


Detta var på vårat introläger i åk 1 . Tillägnar denna bild till Evelina :)
Här mådde jag som sämt o ville inge annat än hem. Men de blev juh bra tillslut :)


Ha det gott! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback