6Augusti

Vart finner man motivation till viktiga saker ? Just nu har jag ingen som helst kvar. . Helt bortblåst, vet inte vart eller hur man ska göra för att hitta gnistan igen. Jag älskade det förr, nu känner jag bara tomhet. Blir kanske för mycket, jag vet inte. Klumpen i magen växer sig bara större o större, hur får man bort den? Vart finns glädjen ?
Frågorna är många, svaren få. . Kan bara säga att jag varken vet ut eller in!

Idag har jag känt mig på G hela dagen, förkylningen o hostan är sågott som borta :) Helt underbart medtanke på att jag går på semester efter lördagens arbetsdag ! Som jag har längtat . . Ord räcker inte till !
På lördag är de även kräftskiva, det är supertaggat . Tjejerna kommer hit o vi ska sitta ute under de lilla tak vi har på gården. Mycket mysigt ! Sen får vi se vart kvällen tar oss  . . Kul ska det bli, jag behöver en massa annat o tänka på just nu. O vad passar inte bättre än ett gäng helt underbara människor o massa skoj då?

Ida och Pernilla har varit här nu på kvällskvisten, vi har pratat o skrattat en massa :) Ätit glass m hallon på ballen o bara myst . Givande det där ! Prata ut om en massa . .

Imorrn kommer Ida upp igen o vi ska mysa med god mat o ngn film medans hela hofors festar nere i barkhyttan! Men vi är duktiga tjejer o tycker att de räcker med kräftskivan denna helg, ska vara supperladdade till den =P Vi kommer ha de supermys! :) Längtar!

Nu väntar bingen på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback