10 December

Ok, sorry igen! Jag är verkligen kass på att uppdatera, men det har varit väldigt mycket jobb o lite ork till annat just nu. Ganska skönt faktikst ! :)

Clubdag i tisdag, de var helt galet ! Men de gick fruktansvärt bra o vi jobbade grymt tillsammans, starkt team! Vi klarade vårt mål, o det kändes underbart. . :) Sjukt kul!
Annars är de lugnt på jobbet, några kunder hit o dit. Jag förstår inte. Hoppas julshoppingen kommer igång snart så man får lite att syssla med. Just nu lallar man bara runt o städar lite samt flummar. Inte så kul !

Näe, jag vet inte vad jag ska skriva?

Har åkt på världens förkylning, sjut mig vad jobbigt det är. Rinner både från nära o ögon hela tiden. Gått på alvedon hela dagen, hoppas på en förbättrning till imorrn. Vore ju underbart eftersom jag är ledig i helgen o vill gärna inte ligga sjuk. Bläää!

Godnatt !

Vill känna känslan, känslan som är så obeskrivligt underbar. Känslan som man inte kan sätta fingret på vad det är och vad den betyder. Känslan som får en att sväva på moln, känslan som får en att må bra trots världens motgångar. Den är nära, men ändå så långt bort. Men på något vis gillar jag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback