31 December - Gott nytt år !

Eftersom det trots allt är sista dagen på 2009 så tänkte jag att jag skulle ta mig friheten och skriva några rader :) Iväntan på att åka ner till familjen i Torsåker o mysa lite med dem innan jag far vidare o gör Gefle stad osäker med mina brudar, Sändra, Majsan o Alexia :P Välkommen nykomling! Vi ska fira in det nya året tillsammans, det sägs starten är det viktigaste därför ska vi ha sjukt roligt ikväll så kommer 2010 bli ett kanon år !

2009 har inneburit mycket jobb o fest, det vet ni som följer min blogg :) Det är de som händer ! Och genom detta har jag träffat grymt mycket nytt roligt folk. Vissa som kommit att betyda mer än andra. Kan inte säga om det varit ett bra eller dåligt år, allt har flytit på och visst har man haft upp o nergångar, men det kommer man aldrig komma ifrån.
Itakt med tiden blir man även äldre, men det är inget jag lägger stor tygnd på. Jag lever varje dag o just nu är jag ganska nöjd med hur allt ser ut. Givetvis kan det bli bättre, men jag klagar inte.
Det var 2009 som älskade Nelly kom till världen, en dag jag aldrig kommer att glömma ! Det käns lite som att det är henne man lever för på någotvis, känslan är otrolig. Att en sån liten människa kan påverka ens liv så himla mycket. Vågar knappt tänka mig hur det kommer bli när man själv får barn, hur starkt kommer man då känna? Det var även detta år jag styrde kosan o hade resan i mitt liv, ayia napa ! Oförglömlig. .

Nu har jag gått hem från min tjänst på Intran också, jag har inte riktigt fattat att jag är arbetslös . Ska jobba nästa vecka också, sen får man känna på livet lite. Jag tror o hoppas att inom en snar framtid har jag ett jobb igen. Man måste våga hoppas o tro :) Det har varit en grymt rolig tid på Intran, men den är inte slut ännu. Verkligen inte !

Min resa har precis börjat, o att den gör det med start på ett nytt år ser jag som positivt. Jag har alla möjligheter i världen att göra precis vad jag vill, jag måste bara komma på vad det är jag vill göra :)

Hoppas ni får en kanonkväll o ett gott nytt år älskade vänner !






Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback