10Februari

Gasch! Det var ett tag sedan jag kände mig såhär trött. Har varit en mkt jobbig dag på jobbet, har haft ont i en viss punkt i ryggen som strålar ut i framsida lår. Mkt obehagligt när man går hela dagar o den ilande känsla sitter i hela tiden. Alvedon funkar inte heller, vet inte vad de kan vara. Men på rådgivningen sa hon muskelbristning eller nå nervgrejs, men känns juh inte som de ? Men ah , blir de inte bättre efter imorgon så måste jag nog besöka farbror doktor.. Inte kul!

Nu vet jag varför jag varit så nere o depp den senaste tiden, har juh den där roliga perioden i månaden nu! Suck.. Blir alltid så känslig, depp, ledsen, irriterad osv osv, listan kan göras lång. Men kopplar de aldrig förren lingonen faller ;P haha! Men idag har varit den värsta av dom alla ... Så har hållt mig undan, men känner mig så elak o sur mot Micke o Lelle, kort o grinig .. Stackrarna som får stå ut med mig! Snart är de en bra period igen hoppas jag!

Försöker o kopppla datorn till tvn också, men hittar inte knappen som motsvarar AV/TV som fanns på den förra dosan .. . Puh! TeknikEmelie var de ja ... Tur att de är någon som tror på mig iaf! :) Tack Mikkel!

och grannungen kan gå o , jaaa lägga sig nu o sluta skrika!! Ska också börja göra de så får dom höra hur de låter. Sen tycker jag att mamma kan komma hit o sjunga o göra några bönutrop för att försöka tysta mig! o fungerar inte de , ja då kan hon låta mig vara o höja ljudet på tvn .. Mmm , älskade grannar!

näe, nu ska jag äta en riskaka :)


Kommentarer
Postat av: sara

lov youu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback