15Januari

Oj, de var ett tag sedan jag bloggade .. Men har inte haft tid eller ork att sätta mig ner o skriva mina tankat o funderingar, för just nu är dom väldigt många.

Helgen har varit kul o bjudit på många roligheter :) I fredags åkte jag till Gävle o Kreuger dirr efter jobbet, där blev de några glas vin och sedan Sandviken. De var mkt trevligt iaf!
Igår blev de mkt lungt, började dagen med jobb sen slutade jag 1400 o då åkte jag hem, hämtade en kaka hos erica o sen kom Sändra o Helle på besök o vi käkade o kolla melodifestival. Hälsade på Anton en sväng sedan somnade vi i soffan =P Mkt sköönt!

Imorse vaknade jag av telen o Maya ville komma upp på ett besök, o självklart fick hon de =) Vi käkade lite godis o pratade. Hoppade in i duschen o sedan blev de innebandymatch.

Nu sitter jag i Torsåker o har precis varit o drucikt kaffe hos Mikkel, alltid lika trevligt :)

Ska åka hem till Hofors nu med bussen som går om 45 minuter, måste fixa ihop min hylla till toaletten som jag köpte i torsdags, måste sluta skjuta upp saker o ting! haha ..

Nej, pysa nu .. Kände bara föe en liten uppdatering så ni vet att jag lever iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback