18Februari

Haft en mkt trevlig dag :)

Matte kikade förbi på förmiddagen o hjälpte mig med datorn o tvn, efter lite strul startade vi om datorn o då funkade de :) Jeeej! Flackig bild dock, men de får de vara så länge de fungerar... En sladd fattigare är jag iaf då jag med ett psykbryt hade sönder den. höhö!

Emelie har nästan nyss åkt hem, vi har haft en kaladag med massa prat, mat o hårfärgning :) Jajjamus, har färgat håret. Mkt skönt! Nu är de mörkbrunt, fast de ska vara ljuus. Men de kommer väl om några dagar iaf. Ska börja sola igen nu så då måste jag ha lite mörkare hår. Bra blev de iaf o tack Emelie för en helt underbar dag! Vi ses igen till helgen. Ohjaa!
Vi var även o lämna mina nycklar till Hoforshus o sedan hälsade vi på Tessan o Linnéa, snacka om gó unge. Haha .. De var också väldans trevligt även fast vi inte var långvariga.

Nu ligger jag på golvet, japp .. Har bytt ut den sköna soffan mot vardagsrumsgolvet, tycker de är mkt skönare o ligga härnere :P Eller så är de för att sladden inte räcker till soffan, tro vad ni vill ;P

Ikväll är de tänkt en promme, men vette katten hur de blir med den. De visar sig! Annars blir de Benjamin Button, men såg att den var väldigt lååång så borde börja kolla på den snart om jag ska hinna innan sovdax.. Hoppas den är så bra som alla säger, annars vet jag en som kommer vara besviken senare....

Imorrn är de jobb igen, har inte tänkt ut hur jag ska bygga om på dam än ... =/ De visar sig imorrn då jag kommer o ser vad som har blivit uppackat, kanske har varit så mkt på jobbet att dom inte hunnit heller. =)

GEgalan nu, jag som trodde de skulle vara semestersvenskar :( måååh! men men .. sånt är livet, ni sportintresserade lär väl få se på något ni tycker är bra också :D Känner mig så snäll o givmild idag!

Näe, nu vet jag inte vad jag ska göra .. Facebook är checkad likaså bdb och nu bloggen avklarad.. Får se om de är ngn rolig ute på msn då. Kanske tillomed ska byta upp mig mot soffan, visar sig!

Harebrasålånge!

Ps. Tjejer, jag vill att ni kommer den 7e :) Vore sååå kul!  Sanna,Sara,Tilda, Hanna, och Johanna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för den mycket snygga bilden ;P Jag och Johanna har pratat om turen upp till dig. Vi kommer ha första kvalmatchen den helgen och den kan jag bara inte missa. Så vi tänkte hur det såg ut sista helgen i Mars för din del? Då är defenitivt innebandyn slut och Johanna är ledig. Lön är det också. Är ju ganska länge kvar tills dess bara ;/ Får prata om det mer för kanske inte är det bästa att ta det såhär över bloggen. Men en sak är säker, vi kommer någon gång i Mars. Miss you babe

2009-02-18 @ 22:16:21
Postat av: Tilda

Tack för den mycket snygga bilden ;P Jag och Johanna har pratat om turen upp till dig. Vi kommer ha första kvalmatchen den helgen och den kan jag bara inte missa. Så vi tänkte hur det såg ut sista helgen i Mars för din del? Då är defenitivt innebandyn slut och Johanna är ledig. Lön är det också. Är ju ganska länge kvar tills dess bara ;/ Får prata om det mer för kanske inte är det bästa att ta det såhär över bloggen. Men en sak är säker, vi kommer någon gång i Mars. Miss you babe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback