1Februari

Idag gör man inte många knooop ! Man är inte i den bästa formen precis, men de var man juh igår. Hah! Väldigt kul o trevligt iaf. Började kvällen hos mig o avslutade den hos Therese o Dilén, .. Hittade inte hem från dom, så tess fick gå med mig =p

Nu ska jag åka ner till Torsåker o äta kina, får se hur mkt man får ner i magen. Bakis blir man nog senare, nu är man nog fortfarande lite salongsberusad fortfarande. Skulle vara intressant o blåsa lite ;p haha!

Nej, nu ska jag dra mig!


tackohej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var väl mer så att du inte VISSTE var du bodde :P

2009-02-02 @ 15:56:13
Postat av: Anonym

Jag visste inte vart mitt hus låg i förhållande till deras!.

2009-02-02 @ 16:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback