24Februari

Förlåt för dålig uppdatering, men de gör ont att skriva på golvet...

Nu väntar jag på att de sista kunderna ska gå hem o förstå att vi, liksom alla andra butiker i sandviken, stänger klockan 1800. Men jag har ingen brådska, min buss går inte förrens 1830, så jag kan stå här o andas o pusta ut lite extra efter en stressig dag! Puh...

Ikväll kommer Angelica hem igen efter 1 månad i Thailand. Ska bli så underbart att ha henne tillbaka på jobbet igen på torsdag :) hihi ! Min lilla guldklimp.. Men måste erkänna att jag haft väldigt roligt även fast hon inte varit närvarande, men det blir juh lite extra roligt med henne i närheten =P Sen har jag varit sjuuukt stressad under denna månad, så nu tycker jag det är dax att hon avlastar mig o mina exponernings-problem lite .. Höhö! Tackarrrr!

Neh, nu ska jag kolla runt en sista ggr o hoppas vi får gå hem typ nuuuu ..

Hare bäst, ikväll blir de seven pounds! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback