3Februari

Usch, ingen rolig dag idag. Har varit nära till tårar hela tiden, vet inte varför heller. Ingen bra dag helt enkelt..Började med att jag vaknade o tänkte " Vart fan är mitt liv påväg" . Kände inte alls för att jobba idag, men åkte dit o gjorde mitt bästa. Vilket inte alls var bra för fem öre! Har hållt mig undan eftersom jag vet att min förmåga att dra ner andra när jag själv är nere är väldigt stor. Höll mig borta från kassan också!

Mätt o belåten är jag nu iaf, spaghetti o köttbullar ! Fy vad gott de var..

Har gjort min sista ansiktsbehandlig också, men ah .. Skönt har de varit iaf :) Nu ska jag trappa ner på den med o försöka hitta nå bra som gör att allt försvinner!!

Orkar inte skriva mer.. Hide and Seek på 3an, popcorn blir o höja volymen så jag slipper höra mina förbannade grannar som aldrig kan sluta tjöta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback