5Februari

Puh! Har precis kommit innanför dörren.. Blev till att jobba över en sväng! Kände att jag ville göra om lite på dam, o det gjorde jag .. Eller ah, Susanne kom över o hjälpte mig en massa :) Shiet vad kvinnan gick lös, tur hon gillar sånt. Vi hann med lite, men långt ifrån klart. Grabbarna kommer nog surna till på mig imorrn då vi börjar 0800 för tt hinna göra lagret o jag måste de fortsätta med min vägg =P Kunde inte valt ett bättre tillfälle känner jag ! mouhaha..

Annars har de varit en ganska meningslös o deppig dag igen. Vet inte om det är för många måsten på jobbet som gör att jag ballar ur. Det sk ut grejer från lagret, de ska byggas om, kunder ska ha hjälp, kassan ska skötas osv osv .. Inte är de lätt att prioritera men man gör man de är de kunderna som faller bort! Katasatrof! Allt för att göra chifen nöjd, men blir han de utan försäljning? näää.. Aja, där är nog förklaringen iaf.. Sen att man mår skit bara för att de inte blir bra i exponeringen heller, fyfan .. Känner verkligen för att bara falla i tårar när de ser ut som det gör o man bara hänger ut bara för att.. BLÄÄÄÄ! Det är de absolut värsta jag vet. Sen att man inte kan få det att se bra ut gör juh sitt också...
Nu tycker jag att Angelica kan komma hem o vi får göra allt tillsammans o jag slipper pressen på mig själv, från mig själv.

Efter imorrn är jag ledig, har nog aldrig längtat så mkt till en ledig dag som jag gör nu! Galet!
Hoppas morgondagen går fort!

Nääe, nu är de Dolt under ytan , sen sova så man hinner få några timmar innan man ska upp 06.30 .. Inatt blev jag väckt av telen o kunde inte somna om. Tack France! Men har för mig att de blev en underbar dröm även denna natt .











Tack o godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Bara att höra av dig om du behöver prata. Finns alltid här för dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback