14januari

Ligger i soffan o väntar på dokumentären om älskade Lars Winnerbäck :) Har precis kollat på semestervikarierna, hette de så?, på fyran .. Åh fy vad jag också skulle vilja ha ett sådant yrke, men än är de inte försent märker jag! Utomlands vill jag NU iaf, gärna thailand men då ska man ha lite cash också.. o de har inte jag just nu ! men dags att börja spara from nästa lön så kommer jag nog iväg någongång iaf =)

Jobbet har gått bra, gjort klart hela träningsväggen.. Blev bra! eller bättre än innan iaf. Sen blev de lite lungt, reade ner ALL vinter .. Nu får vi förhoppningsvis bort ännu mera, även Peak o burton är nedsatt :D

Nej, nu ska jag kolla på Winnerbäck, han är KING!!

Näe, måste först berätta att jag var o kikade på lägenheten idag igen.. De ända dom gjort är att tapetsera hallen! fy vad irr jag blev. Hade ställt in mig på att få flytta in imorrn =/ 3dagar sa Carina till mig att rusten skulle ta.. Alltså idag skulle den vara klar.. bläää!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback