20Januari

Tesse fyller tant idag, grattis till henne :)
6månader kvar till en annan blir kärring .. uscha!

Helgen har varit helt underbar, kom på mig själv sitta o småle både på tåget o bussen ner till värmland. Det är där jag mår som bäst. Hittade återigen lugnet och de känns som om man aldrig varit därifrån när man kommer ner. Grymt! Orkar inte gå igenom hela helgen, men kan säga att festen var väldigt lyckad o roligt! Tack Tilda, du är bäst!

När man kom hem på söndagen åkte jag direkt till nya lägenheten för att fixa lite o dumpa av grejerna. När jag öppnar dörren ser jag att allt är klart =) Alla lådor uppackade, soffan dit ställd, sängen bäddad, glase/tallrikar/bestick ligger där de ska. Lampor, gardiner o blommor i fönstrerna . Är man inte lyckligt lottad så säg ?? :D Helt underbart, de ända jag behöver göra nu är att städa ur den gamla lägenheten, vilket jag har ängnat förmiddagen åt idag. Så nu är de mesta klart! Bara ikea o lite möbler nu så blir detta toppen! Grymt nöjd med allt iaf..  tvn ser dock liiiten ut på min stora vägg. får se hur man löser de!!

Jag lägger ut bilder när allt är klart, orkar inte sätta mig med de nu faktiskt ..

Haft sällskap av Emelie idag, alltid lika trevligt :) Jag bjöd henne på käk som tack för lite hjälp under dagen! Henne tycker vi massor om !=)

Nu har jag kirrat internet också, grymt underbart!

Åh fy fan vad snö de kommer !! shiet, trodde de var över så nu är de snökaos igen :P Men jag klagar inte, tycker de är mysigt! I värmland kan man säga att de var vår .. Saknar de redan!! Kom snart tjejer <3

Neh, nu ska jag göra lite nytta .. Vet dock inte vart jag ska börja, måste ha galjar till garedroben för att ixa med kläderna, en tvbänk o möbler överhuvudtaget för att få ordning i tvrummet, köket är de som är klart o de är grymt skönt =)

Harebratjaaa!



Kommentarer
Postat av: Tilda

Kommer och hälsar på dig snart, det lovar jag dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback