24Januari

Grattis på Ericadagen syss :)

Jag klarade det ! Verkligen, jag klarade av att larma av utan att larmet gick i butiken . Känner mig stolt nu, duktig faktiskt.. Sist jag skulle göra de så gick larmet o de blev lite panikartat, haha! Men som Lelle säger, En levande naturkatastrof´och jag måste juh tvyärr hålla med honom. Jag vet inte vad de är , men jag har sån himla otur jämt.. Allt jag rör vid går sönder! haha .. Jag måste ha någon slags förbannelse över mig eller något! Vad har jag gjort för att förtjäna de då? :O

Nu står jag på jobbet, musiken på höggsta! De är skönt att vara här själv, fast samtidigt lite läskigt. Men Niklas borde tralla in snart, han brukar också vara tidig. Vi som åker buss vetni!

Idag kommer Sanna hem till mig o lilla Hofors :) De ska bli sååå kul ! Vi får se vad vi hittar på för nå kul, vill juh hemskt gärna visa henne de bästa av hofors, men vad är de ? Depå kanske ;) ? Aja, igår var jag iaf på en fest i nyktert tillstånd, de var kul . eller ja , roligare än att sitta hemma iaf även om de hade varit 10000ggr roligare om man hade druckit lite.. Men man kan inte göra allt o jag vill vara pigg på jobbet =) Vuxenpoäng!

Pappa o Andreas ska flytta de sista grejerna till lägenheten idag, de känns bra :) kanske man får liiiite hemtrevligare där hemma . En tvbänk sitter juh fint iaf slipper jag ha de där lilla fjuttiga bordet och ljusen på golvet.. Känns lite tattigt faktiskt! Turkhus typ.

Valbo har juh värsta ruschen nu, men de är juh för att de rear hela butiken.. Blir nog pretty lungt idag, smarta människor åker juh till valbo om de ska handla nu .. Sen finns de juh alltid lite osmarta som handlar här nu också ( menar, varför betala fullt när man kan få 20-70% på grejerna om man åker till valbo )=P
Men de är dom vi gillar !
Tänk på miljön, handla lokalt !

Äe, nu ska jag gå ner o hänga av mig .. Logga in vore så man får in lite stasch idag också!

Harebratackhej!

Kommentarer
Postat av: Erica

Taaaack såå mycket..:)

Även grattis till dina vuxen poäng..Tycker du ska visa sanna ankdammen.. :P de är en klass för sig.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback